Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 10 oktober 2012

För trött för att blogga

Så varför gör jag det? Kan ju bara strunta i det egentligen, men det gör jag inte, inte flera dagar i rad åtminstone. Det är ju ett litet beroende jag har, att skriva lite i någon form varje dag. Om väsentligheter och oväsentligheter... Så nu ligger jag nerbäddad i sängen, så trött att jag kisar med ögonen...
Har haft årets föräldramöte på jobbet i kväll. Ett år går så fort, tycker inte det är länge sen vi hade det sist... Nä nu är springan i ögonen så liten att jag knappt ser något...så... God natt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Glad att du skrev trots allt, var rädd att spindlarna ätit upp dig ;)

Sov gott, dröm söta drömmar!

//Mia

Catarina sa...

Nej då, fantastiskt nog har jag inte sett nån spindel på flera dagar! De kanske tog sitt pick och pack och drog när de hörde att jag ringde till spindelmannen!!!! ;-)