Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 18 oktober 2012

VAB igen

Jag klev upp som vanligt i morse, duschade, gjorde mig i ordning, gjorde frukost, väckte barnen, precis som alltid. Sen ropade Thea att jag skulle titta på hennes öga, och då var det alldeles blankt och rött. Ögonfluss= stanna hemma. Kändes inte alls bra. Har ju nyss varit hemma. Men sånt är livet och det är bara att hänga med. Hon har mått hur bra som helst, ingen förkylning eller nåt. Vi har ritat och lekt med Barbie idag... Nu på kvällskvisten anlitade jag Jonta som "barnvakt" och for o tränade. I morgon kommer Madde igen, kul kul! Nu tror jag att jag ska gå ner och färga håret, det ser så tråkigt o livlöst ut nu! Hej svejs!

Inga kommentarer: