Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 25 oktober 2012

Vinterdäck

Direkt efter jobbet åkte jag ner på Ok för däckbyte. Tänk att jag fortfarande är så att jag tycker att det är så jobbigt med nya saker, sånt jag inte gjort förut. Har liksom"gruvat mig" hela dagen, fast jag egentligen inte själv förstår varför. Jag fick köra in bilen i ett garage och sen komma tillbaka efter en kvart o hämta bilen, betala i kassan och sen åka igen. Svårare än så var det inte! Jag kommer nog alltid få brottas med såna där små "hjärnspöken" när jag ska göra saker jag inte känner mig bekväm med. Men nu har jag i alla fall vinterdäck och en timme efteråt började det snöa! :-( Har varit på Ica m Lottis o handlat. Har personalfest m jobbet i morgon och på lördag blir det ju utgång! Kul kul! Nu soooooooova.....Zzzzzzzzzzzzzz......

Inga kommentarer: