Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 27 oktober 2012

Vinter

Igår blev det vinter, det kom flera cm snö. På kvällen var det dags för personalfest och den var verkligen lyckad och rolig! Kom hem strax före ett och då hade kvällen gått jättefort! Nu ser jag fram emot kvällens galej, jag hoppas att det blir roligt och att det kommer mycket folk på Hamnkrogen!
Idag skiner i alla fall solen, det ser riktigt fint ut ute. Jag sov till nio och sen har jag inte gjort så mycket mer. Har ätit min (nu för tiden) favoritfrukost, smoothie och två finn crisp med mycket smör och philadelphiaost, vitlökspulver och chilipulver. Man får äta finn crisp i måttliga mängder, så jag brukar äta det ibland, och då är det såå gott så jag skulle egentligen kunna äta ett helt paket! =)
Nu kan det få bli kväll så jag får börja göra mig i ordning! =)

Inga kommentarer: