Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 14 oktober 2012

Värsta hurtbullen

Ringde Ann, men hon kunde inte följa på promenad. Det började skymma ute och jag kände verkligen för att röra lite på mig, men Actic är ju stängt på söndagskvällar. Gissa vad jag gjorde? Jag tog på mig kläder och skor och gav mig ut på en JOGGINGTUR! Ja det är sant, jag är förvånad själv. Var ju tvungen att skynda mig lite så det inte skulle hinna bli mörkt! Gissar på att jag sprang ca 2,5 km av den sammanlagda sträckan på 3,6 km, resten gick jag. Inte så långt, men betydligt bättre än inget. Men jag lovar, det kommer inte att bli en vana, jag tycker det är dötråkigt att springa, mycket roligare att trampa på crosstrainern på Actic. Hur som helst tycker jag att jag har varit duktig. Nu blir det en dusch och sen vänta in Solsidan!

Inga kommentarer: