Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 20 oktober 2012

Tidig lördagsmorgon

Blir irriterad på mig själv när jag vaknar kl 7 en ledig dag! Nåja... Nu ligger jag här i mörkret o väntar på att Madde ska vakna. Hon kom igår kväll och vi åt hemmagjord pizza, gott! Gick och lade oss ganska tidigt, så det är väl därför jag är morgonpigg! Idag ska vi på väldigt spännande äventyr, vi ska på andlig "prova på- afton" med Vendela Cederholm, ett medium som brukar vara med i "Det okända" på tv. Ska bli hur spännande som helst, har sett fram emot det här jättelänge! Det håller på mellan kl 12-16, så det är en stund. Men först ska vi på Ica o handla lördagsgodis åt barnen, lösgodis för 1,90 kr hg idag!!! Återkommer så klart med en rapport om denna dag!!!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Ooh spännande! Du får berätta hur det gick!

Catarina sa...

Mycket spännande var det!