Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 4 oktober 2012

Nu ska dom döden döööö....

Tack Mia för tipset i mitt förra inlägg! Jag trodde, av tidigare erfarenheter av min hyresvärd, att de inte skulle bry sig så mycket. Chansade dock och ringde Härnösandshus, och döm om min förvåning när vaktmästaren kom direkt och diskuterade problemet med mig. Medan han var kvar ringde han ett företag, liknande Anticimex som i sin tur tog mitt nummer och kommer kontakta mig inom snar framtid! Jag hoppas familjen spindel snart kommer att vara ett minne blott...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen huga, det lät ju jätteläskigt när det är så mycket spindlar så inte barnen törs vara i rummen. Klart du måste få hjälp. Hoppas dom får bort dom otäckingarna snabbt!

/Mia

Catarina sa...

Ja hoppas dom hör av sig fort nu! Det är verkligen inte trevligt med spindlar...:-(