Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 1 oktober 2012

Nostalgi

I lördags satt jag o Lottis o tittade i hennes gamla skolkataloger... Det var så klart så roligt att jag blev tvungen att leta fram mina också, igår kväll. Satt här och skrattade för mig själv... Frisyrerna, kläderna, glasögonen...ska visa er fina bilder vid ett annat tillfälle (skriver fr telefonen nu och jag kan inte lägga in bilder med den). Hittade även en "mina vänner-bok" och den fick mig också att le kan jag lova! Haha, sånt där är så kul! Är fortfarande lite sur över att det inte varit nån 20-årsträff med klassen sen grundskolan i år. Det hade verkligen varit jättekul! (Fast inte tillräckligt för att jag själv ska vara den som tar tag i det...) nåja, hur som helst är det roligt med såna där nostalgitrippar bakåt i tiden.

Inga kommentarer: