Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 14 oktober 2012

Söndag... Tyst o tomt...

Nu har Madde o Camilla precis åkt, det är märkligt vad tvärtyst och tomt det blir på en gång. Som alltid, och helt enligt förväntningarna, har vi haft helt vansinnigt kul utan att egentligen ha gjort så mycket! Tills de kom på fredag kväll hade jag gjort kycklingfile fylld med brieost och soltorkade tomater med parmesanost och pesto/gräddsås. Mycket mumsigt, och dom hade med sig vin. Sen började skrattet som vanligt... På lördagen gick vi på stan och på kvällen åt o drack vi gott igen, sen satt vi uppe och pratade och skrattade till halv två i natt. Ja, vad säger man? Kan bara konstatera att såna här helger är rena rama mirakelkuren för höstdepressioner, borde helt klart ske oftare! Riktigt rolig helg! Nu ska jag ringa Ann o höra om vi ska ta en promenad, känns som det behövs nu!

Inga kommentarer: