Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 31 oktober 2012

Salutogent ledarskap

Har varit på föreläsning m jobbet i kväll om salutogent ledarskap. Inte direkt dåligt, men heller ingen wow-upplevelse, kändes liksom tyvärr inte som nåt nytt...Lite besviken är jag nog. Kom hem precis så jag hann se det världsviktiga "Bonde söker fru" och nu skulle jag lätt kunna gå o sova. Det ska jag också... Synd att det är så förbaskat jobbigt att borsta tänderna och ta bort mascaran bara!!!! :-( Fick sms av min stackars mamma att hon har fått lunginflammation av virusart, så det hjälper inte med nåt penicillin utan det måste läka själv... Stackarn, de som precis håller på flyttar o allt! Ibland önskar jag att jag bodde nära, så jag kunde gå dit och hjälpa till med nåt såna här gånger! (Jerry är också sjuk!) Laga mat, eller bara krama om. Krya på dig kära lilla mamma med bihang! ;-) <3 Nej, nu blir det natti natti!

Inga kommentarer: