Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 26 maj 2015

Vad är det som händer?

Vaknade i natt av att jag frös så jag hackade tänder. Låg vaken några timmar och hade hiskeligt ont i kroppen... Tog tempen i morse och nu har JAG feber också! 38,8... Jag har ALDRIG haft feber i hela mitt liv, inte ens som barn. Helt sjukt! Men nu vet även jag hur det känns och det är inte kul. Jag som berättade det på jobbet här om dagen- att jag aldrig haft feber! Det är ju märkligt. Har jobbat i förskolan i hela mitt yrkessamma liv och knappt varit sjuk alls, och sen jag bytte jobb i november har jag varit sjuk flera gånger. Det är ju bara några veckor sen jag var hemma och förkyld sist!
Men som sagt...feber är helt nytt för mig... Edvin kom just ner, han är däremot feberfri just nu, hoppas det håller i sig...
Jag som skulle ut och äta med Gånsviksgänget i morgon, det lär ju inte bli nåt! :-/

6 kommentarer:

Christina sa...

Nä nu får ni ta och krya på er. Kramisar!

Cattis sa...

Tack, kram kram!

Anonym sa...

Krya på dig!!!

Cattis sa...

Tack! :-)

Fangoria sa...

Krya på dig!!

Cattis sa...

Tackar! :-)