Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 29 maj 2015

Uppstigen från de döda

Idag känner jag mig betydligt piggare! Åkte ner på vårdcentralen för att få ny hostmedicin utskriven och doktorn lyssnade på lungorna för säkerhets skull men de lät bra tack o lov! 
Är bjuden på en fest hos en kollega i morgon kväll som jag väldigt gärna vill gå på, och om det fortsätter åt det här hållet så borde jag kunna det, kul!!! 
Nu ska jag äta frukost. För första gången på flera dagar känner jag mig faktiskt hungrig! Ja till och med matlusten har varit borta dessa dagar- då är det illa som ni förstår! ;-) Men nu så...Friskhetstecken?! :-D
Maaaaaaaat!!!

Inga kommentarer: