Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 16 maj 2015

LAT

Idag kan dagen sammanfattas med ordet lat-dag! Har inte gjort någonting vettigt över huvudtaget. Jag har legat på soffan och face-bookat och varit allmänt tråkig. Jag har haft tråkigt också. Har liksom velat hitta på nåt men inte tagit mig för. Barnen har haft kompisar här så de har åtminstone roat sig. Eller just ja... En snabb cykeltur med Thea till bibblan på fm har jag åstadkommit, hon ville låna en bok. Jag deltog i en tävling på fb idag som jag vann!!! En pizza-tävling! Haha, det jag mnst behöver...men söndagsmiddagen är ju fixad i alla fall!
Det är ju skönt med lat-dagar ibland, men det får konsekvenser...tex att jag har alla prov kvar att rätta i morgon...:-/ som man bäddar får man ligga...

2 kommentarer:

Christina sa...

Men grattis! Vad roligt, det är inte ofta man vinner nåt!

Cattis sa...

Tack! :-D