Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 3 maj 2015

Shoppingdag

Idag åkte jag och Thea ner till Birsta. Jag ville köpa en byrå men var osäker på om jag skulle få hem den. Känner mig stolt att jag 1. Lyckades fälla ner baksätet i bilen. (Bara det är stort för en oteknisk som mig), 2. Fick in båda tunga kartongerna i lill-Golfen (Thea hjälpte mig). Så otroligt nog kom jag hem med byrån. Att montera den däremot är ett mer avancerat kapitel för mig. Det räckte att öppna kartongen och titta på den sk ritningen så fick jag nog. Fattade noll precis som väntat. Stängde den igen. Får ligga så tills jag får hjälp. Suck. Men men, den blir nog fin och bra när den är klar!
Handlade lite annat smått o gott också innan vi for hem. 
Nu är helgen slut och i morgon är det jobb igen. 



2 kommentarer:

Fangoria sa...

Åh älskar Hemnes-byråer, har just den där modellen till Kiron. Den är TUNG! Bra jobbat!

Cattis sa...

Ja den är fin!!! Men tung som sagt...det var ett äventyr att få in den i bilen!