Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 6 maj 2015

Alla känslorna på en o samma gång...

Herregud vilken dag! Det har verkligen varit alla känslor idag. Gråtattacker, frustration, glädje, hysteriska skrattanfall och en massa annat....Har jordens huvudvärk och ska snart gå o sova tror jag. Och nej, det är egentligen inget särskilt som har hänt. Bara allt och ingenting. Är bara ny på jobbet, lite stressad, vimsig i planeten och trött. Men det kommer ju andra dagar. :-) 
Jonta o Lisa fick i alla fall ihop min byrå till slut, goungar! Är såå tacksam och glad! Fin blev den så det är på sätt o vis synd att den halvgöms under trappen. Men den får stå där så länge i alla fall. Den andra skrothögen lade jag ut till skänks på Facebook så den blev jag av med på studs. Skönt. 
Nä, John Blund och jag säger jag bara....Zzzzzzzzz


Inga kommentarer: