Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 10 maj 2015

Som en dröm...

Eftersom Klart.se visade att det skulle regna hela dagen från kl 12 så tog jag en liten runda redan i morse eftersom jag var så sugen på att testa nya skorna... och ja, det är skillnad på skor och skor, de var som en dröm. På riktigt. Det gjorde inte ont någonstans. Underbart! Jag till och med sprang en del av rundan och det gjorde ändå inte ont.
Idag har jag haft besök av Lottis en stund, det var kul att ses eftersom det kändes som så länge sen sist. Sen har jag suttit och försökt jobba lite. Jag ligger liksom efter med min planering. Känner mig ovan och ostrukturerad och får liksom inget riktigt gjort. Har inga ideer och tycker det är svårt att planera eftersom deltagarna i min klass är på så otroligt olika nivåer. Men jag hoppas att jag väjer mig så jag slipper sitta på helgerna! Känner mig ändå så tacksam över att ha bra kollegor, det underlättar i alla fall!
Har tvättat som en galning idag också och jag börjar skymta botten av tvättkorgen, såå skönt eftersom det var ett berg när jag började.
Ska försöka planera veckans middagar...hm....känns lite samma där, inga ideer.... Känner mig enformig och tråkig. Måste rycka upp mig.
Nu ska jag i alla fall äta lax och potatis med gräddfilssås. Mums!

2 kommentarer:

Christina sa...

Kom ihåg att du nyss har börjat på en ny arbetsplats. Allt tar sin tid!

Cattis sa...

Japp, det är lätt att glömma det ibland...