Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 1 maj 2015

Fredag morgon...

Det är fredag morgon och jag känner mig ääntligen pigg nog att ta en promenad! Det är ju 1,5 vecka sen sist, när Ann o jag råkade gå fel och gick 1,3 mil i stället för 5 km! :-) Haha, inte alla som lyckas gå vilse på Härnön!
Valborgsmässoafton blev en lugn kväll. Thea följde med Rebeckas familj på majbrasan (jag slapp!), och sen övernattade hon där. Jonta har sin flickvän på övernattning för första gången, Edvin var till brasan med kompisar och själv var jag lat och tog bilen bort till Ann o Mats fast jag bor så nära... Väl där tyckte hon att vi skulle ta lite vin och jag var inte så svårövertalad, så det blev prommis hem och hämta bilen idag...:-)
Idag blir det till att handla för kvällens barnkalas. 8 st tioåringar som ska husera på övervåningen, kan bli en spännande kväll...;-)
Men nu, på med skorna och få lite luft!
Ha en finan fredag gott folk!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå! Stopp där, jag tänker ha fredag idag jag! ��
// Linda V

Cattis sa...

Haha, tack Linda, ändrar genast! :-)