Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 14 maj 2015

Rättning, utemöbler och kalas...

Idag har jag rättat en massa prov, säkert en fjärdedel av högen och det känns bra! Jag är expert på att skjuta upp saker till sista minuten men nu är jag en bit på väg! Men jag ville inte ägna heela lediga dagen åt jobb, så jag har hunnit med annat också! Thea och jag hjälptes åt att ta fram utemöblerna, rensa bort lite ogräs och klippa gräs. Studsmattan fick Edvin och en kompis upp här om dagen, bara nätet kvar som ska upp nu! Skönt. Känns "somrigt" på min lilla "trädgårdsplätt" även om det är lite halvkallt ute. 
I kväll har vi varit och grattat Ann som fyller år idag. Det bjöds på gofika som vanligt...I morgon efter jobbet har Ann och jag en plan om att ta oss till Högslätten och "intervalljogga"! Ja man kan tro att jag blivit sjuk, men vi ska i alla fall testa, vi är inne i ett bra "flow" med motionen så det gäller att passa på, även om det förmodligen blir en "nära döden-upplevelse"...haha, det märks väl om det kommer fler inlägg här, annars vet ni att jag dog i spåret! ;-) Och nej, sånt ska man inte skoja om, jag vet det. Känns i alla fall bra att jag har sköna skor nu!!!


Inga kommentarer: