Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 19 maj 2015

Äckel-päckel

Fåglarna verkar hata mig på riktigt. I morse när jag gick till jobbet såg jag först att de skitit på hela ytterdörren... Gick ytterligare några steg och såg att de åter igen dyngat ner hela sidan på bilen också. Så min undran är: VAD FAAN HAR JAG GJORT FÅGLARNA?!? De är inte populära hos mig just nu. Jag tycker inte om att städa!

4 kommentarer:

Lottis sa...

Oj, du är väl snäll mot dom små djuren?! Du har väl sett hur det kan gå i Hitchcooks "Fåglarna"?!! :-p

Fangoria sa...

Usch ja fågelskit är inge kul, förstår inte hur de lyckats skita på dörren??!
Uppe i stugan brukar vi få besök av äckliga Kanadagäss, de skiter riktiga korvar som hundskit ungefär, över hela gräsmattan. Blä!

Cattis sa...

Haha, nä jag har inte sett den!

Cattis sa...

Jag tänkte det samma om ytterdörren...Hur lyckas dom?!? Usch för korvar på gräsmattan också!!!