Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 9 maj 2015

Nya snyggingar!

Ni vet följetongen med mina Kalle Anka-fötter och skavsår... Nu har jag verkligen fått nog av Asics-skorna så i morse på promenaden snörade jag på mig mina gamla skor, orkar inte med den där skavsårssmärtan mer! Sen for jag ner på Intersport och hade turen att samma kille som hjälpte mig sist jobbade. Jag sa att sulan i sig verkar bra men att skavsåren består. Han var nog förberedd på att jag skulle komma för han sa att han hade lyckats fixa fram mitt kvitto i datorn (hade ju råkat slängt det av misstag!). Han plockade fram en helt annan sko, Nike denna gång, och han tror att dessa ska passa mina fötter mycket bättre. Så nu hoppas jag på det! Något positivt i denna sko-historia är att jag tycker dessa är hundra gånger snyggare än skavsårsskorna...:-) NÅGON sko borde ju passa även för Kalle Anka!? ;-)

2 kommentarer:

Christina sa...

Jättesnygga!

Cattis sa...

Very! :-)