Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 9 maj 2015

Fått mycket gjort idag!

Idag har det varit turbo på mig! Började dagen med 7 km prommis med Ann, sen hem o duscha o äta frukost. Ner till Ica, upptäckte att jag glömt kortet hemma så jag fick vända och åka en gång till... In och handla och sen in på Intersport o byta skor... Iväg till Jysk och sen till Dollar en sväng. Sen hem... Åkte på insamlingen med kartongerna som byrån varit i...Kom på att jag borde putsa fönster. Putsade alla på nedre våningen och bytte gardiner i vardagsrummet. Sen kom jag på att jag borde göra lite fint ute. Endast mataffärer öppna eftersom klockan tickat iväg, så... Ner till Ica igen, köpa blommor och planteringsjord, hem och plantera. Fram med cafemöblerna, skura dom och piffa lite på bron. Tvätta, vika tvätt, ja... Just ja, har glömt att äta nåt! Men jag har fått väldigt mycket gjort idag! :-)
Nu har jag i alla fall satt mig i soffan! Skönt med lördag!



2 kommentarer:

Christina sa...

Tänk vad fint det blir med lite blommor.

Cattis sa...

Yes, sommarkänsla på en gång!