Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 15 maj 2015

De ger mig vingar!!!

De nya skorna....jag säger då det, de är underbara! Inget skav någonstans och de är så sköna! Ann och jag fixade det idag, vi sprang intervall på Högslätten 5 kilometer! Jag är djuuupt imponerad av mig själv! Jag har nog på riktigt aldrig orkat så långt i hela mitt liv. Känner mig SÅÅ glad och stolt. Om en stund kommer Ann hit och vi ska fira med ett glas vin! :-) Det är vi värd!
Det måste ju bara vara skornas förtjänst, de verkar ge mig vingar...;-)




2 kommentarer:

Christina sa...

Du är enorm!!!!Och dessutom är skorna skitsnygga!

Cattis sa...

Tack mami! <3