Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 23 maj 2015

En blåsig lördag!

Det har varit kallt hela maj med mycket blåst...så även idag...Nu vill jag ha värme och sol!
Det blev en väldigt trevlig kväll igår, dock blev vi bara 7 stycken. Vi åt pizza och drack lite vin...:-) Hoppas det blir fler nästa gång! 
Jag är pigg idag i alla fall så Ann och jag har varit ute på en runda igen, så bra det känns! 
I kväll är det mello-final. Sitter nog och klagar och svär som vanligt över hur dåligt det är men det ska ses...;-) Tycker att Måns låt är bra och hoppas den har goda chanser! 
Nu ska jag hänga tvätt och sen se gårdagens avsnitt av "Ack Värmland" som jag missade, tycker det är så kul!
Trevlig lördag på er!


2 kommentarer:

Christina sa...

Men nu blir jag avis...nu måste jag sätta fart hahaha!

Cattis sa...

Heja heja! :-)