Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 2 maj 2015

Äntligen!

Idag har Thea och jag varit på stan. Köpte ääntligen en skärmvägg att ha vid sänggaveln vid fotändan. Jag har ju mitt lilla "krypin" i vardagsrummet och ligger mitt i blickfånget när man kommer nedför  trappen! Känns inte alltid så kul eftersom jag oftast lägger mig tidigt och Jontas kompisar går hem sent! Men nu kan jag äntligen göra mig osynlig...;-) Har letat skärmvägg ända sen jag flyttade in men inte hittat den rätta. Antingen har de varit för dyra eller så har det varit fel mått. Denna hittade jag på Åhlens. Inte alls särskilt dyr och när jag kom fram till kassan var det tydligen 10% på allt just idag också så den blev ännu billigare. Känner mig nöjd! 
Ann o Alex var hit o fikade idag och senare tog vi en prommis. Med skavsår och plåster. Och nya sulor. 
Nu ligger jag i soffhörnet och är en latmask. 

2 kommentarer:

Christina sa...

Det blev ju jättebra! Snygg!

Cattis sa...

Ja det blev helt ok! :-)