Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 1 november 2010

Mätt...

Har nyss haft tjejmiddag så magen står rakt ut (mer än vanligt). Bjöd på Italiensk Salami-och Briepaj, sallad, bröd, rödvin och sist men inte minst Blåbärstårta. Gott! Var som alltid trevligt att träffas, och nu har vi bokat in TVÅ tjemiddagar framöver. Bra när vi har datum klara i tid så man vet. Nästa gång är hos Lottis i slutet av november.

Hade planeringsdag på jobbet idag. Det var en bra dag som kändes meningsfull. Åt lunch på Wayne´s.

Alla tre troll har kommit hem idag, men Jonathan försvann lika snabbt som han kom. De har skollov denna vecka och han och Noah hade pratat om att han skulle övernatta hos honom, så det blev så.

I morgon kväll ska Edvin till tandläkaren. Hoppas det är bra väder för jag antar att vi måste gå hem sen efteråt. Misstänker att det inte går några bussar så "sent". Han ska vara hos tandläkaren kl 18.10! Nåja vi får väl se... Har jag tur så går det nån buss. Är glad att vi åtminstone bytt tandläkare så han också går på Wiklunds, så det inte är på sjukhuset i alla fall, då har det blivit ännu längre.

Nej nu är det dags att gå och lägga sig tror jag visst. Känner mig egentligen inte så jättetrött, men på morgnarna känns det annorlunda, då är jag som en död sill.

Sov gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Maten var fantastiskt god. Min mage stod också ut. Har inte varit så mätt på länge, tror jag. Men gott var det!

Så fint du fått det. Trendigt, men ändå mysigt och ombonat. Bra gjort!
/B.