Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 18 november 2010

Torsdag kväll...

Vilket innebär att fredagen kommer i morgon igen! Veckan har som vanligt gått i rasande fart.
Igår kom Ann, Alex o William hit o fikade, vi hade bakat chokladmuffins tills dom kom. Snabbt o enkelt. Ann erbjöd att jag kunde få åka med o handla nu i kväll, vilket jag tacksamt sa ja till. Skönt att få handla och få skjuts, slippa bära de tunga kassarna.... så nu är det handlat o klart för helgen, underbart!

Leksakskataloger börjar dimpa in i brevinkastet så här inför julen. Thea och Edvin tittar och tittar, och kryssar på det de vill ha i julklapp. Vi får väl se vad tomten kommer med. Som alltid är det svårast att hitta på nåt till Jonathan.

Inga kommentarer: