Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 19 november 2010

Vad gjorde jag innan jag hade barnen?

Det har jag undrat många gånger. Vad gjorde man på dagarna? Hade man inte tråkigt?? Konstigt nog så har jag glömt vad jag gjorde. Gick i skolan eller jobbade på dagarna, visst, men sen då?? Skumt det där. Skulle inte för allt i världen vilja vara utan dom. Tänk vilket tråkigt liv jag skulle ha då. (Missförstå mig inte ni som inte har barn, jag menar inte att man behöver ha ett tråkigt liv för det), men just JAG som inte har så många fritidsintressen eller så, vad skulle JAG göra?? De förgyller verkligen min tillvaro, även om jag är arg på dom iband också så klart.
Idag åt vi god middag tillsammans och efter maten klippte jag håret på Edvin, vilket verkligen behövdes! Under kvällen blev det lite spex framför kameran och skratt i massor tills Edvin o Thea var så trötta att de självmant ville gå och lägga sig. Nu sitter Jonta o jag och väntar på att se vem som åker ut ur Idol i kväll.

Jag älskar mina tre underbara troll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Gooodingar!!!
Mysitg med egentid med Jonte!
Linda Viberg