Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 27 november 2010

Laddar för i kväll! =)

Var på stan och handlade kläder tills i kväll igår. Hittade en jättefin "blus/skjorta" som jag skulle ha. När jag kom hem och skulle klippa bort lapparna såg jag dessvärre att det höll på bli ett litet hål längst upp nedanför kragen. Irriterande som bara den...så idag måste jag ner på Lindex o försöka byta den, om det finns nån mer i samma storlek vill säga... Annars får de dra av på priset så lagar jag den själv. Hur som helst blir man lite sur när man köper nytt o det är trasigt.
                              Satte upp adventsstjärnan igår i alla fall, och fixade till ljusstaken...
Ska sätta upp elljusstakar och fixa lite i barnens rum också, innan de kommer på måndag. I år känner jag verkligen inte för något pyntande, som jag annars ändå brukar tycka är ganska kul. Tror det är för att jag precis fixat till här o fått till det som jag vill ha. Känns jobbigt att "börja om" då igen, det blir nog mer som vanligt nästa år. Pyntar dock lite för barnens skull, men jag tror inte jag bryr mig om att byta några gardiner i år.

Nej nu ska jag göra mig klar för att ta en tur ner på stan igen då...suck... ute är det fortfarande oväder, när ska det sluta? Kallt är det också, minus 10 grader.
Ska i alla fall bli jättekul i kväll, ska ringa till Ann nu och höra om hon har bestämt sig. Hoppas hon ska följa med, det vore roligt!

Inga kommentarer: