Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 21 november 2010

Medialt homeparty

Som alla vet så är jag såå intresserad av det mediala, spiritualistiska, främmande, spännande! Googlade lite igår och hittade ett medium i Sundsvall som verkade seriös. Hon kunde erbjuda allt ifrån seanser till tarotkort, och hon hade nåt som hette medialt homeparty. Man ska då vara 5 till 10 personer, och då kommer hon hem till en och håller i ett såndant. Man kan få en hälsning från andevärden eller tips och råd om vad som händer i ens liv osv. Det lät jättespännande så jag mejlade och frågade om hon kan tänka sig att åka till Härnösand, och det kan hon!!! Åh vad kul, jag måste ordna ett sånt!!! Får ta det efter jul nåt tag... Har mejlat o frågat om hon  kan tänka sig att komma på en helg, så vi får se vad hon svarar. I så fall blir det lättare att få ihop folk.... Känner inte så många här i stan som är intresserade, bara ett par stycken som jag vet om... Vore kul! Det kostade dock 250 kr per person, så det beror ju på om man är villig att betala det. Vore såååå kul.....

3 kommentarer:

tildan sa...

jag är gärna med om jag får och om tillfället passar! :)

Karin O sa...

Åh så spännande! Jag är intresserad : ).

Va otroligt duktig din dotter är på å rita förresten, så där bra skulle jag aldrig få till det.

Christina sa...

Vad spännande med seansen. Skulle vilja komma om det går!!!