Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 9 november 2010

Plugg

Igår var jag duktig och pluggade en lång stund när jag kom hem från jobbet. Det är så svårt bara... Förstår inte vad jag själv läser. Suck. Om en månad är utbildningen helt klar i alla fall, så då slipper jag det här sen. Har några inlämningsuppgifter som ska göras också, förutom allt läsande. Ska på skolan på torsdag och på fredag har vi en självstudiedag.

I morgon har vi fotografering på jobbet. Årets värsta dag på jobbet?? Det brukar vara jobbigt, måste jag säga. Sent i år, det brukar vara tidigare på hösten. Men sen är det gjort...

Lånade några böcker av Helen och Britta när de var här på tjejmiddag, har börjat med en som redan är bra, så jag tror jag ska lägga mig på soffan o vara lat och läsa i den boken nu i eftermiddag, i stället för att plugga. Tror det är repris av "Det okända" nu vid halv fyra, det måste jag se först.

Kallt som bara den ute idag, nu väntar man sig att snön ska komma när som helst, till min stora fasa.
På fredag kommer syster yster! KUL!

Inga kommentarer: