Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 23 november 2010

Vänner

Vänner är bra att ha! Jag gick till Ann igår och vi pratade o fikade, det slutade med att jag skrattade så jag hade ont i magen....snacka om skillnad motför när jag gick dit!
På kvällen började jag chatta med en gammal kompis från högskolan som jag inte pratat med på lääänge lääänge. Mycket trevligt. Chattde säkert en timme och bestämde att vi ska ses nåt tag framöver, kanske efter jul. Det vore jättekul.
I natt har jag inte sovit en blund. Tror det är fullmånens fel. Kunde bara inte somna, frös o svettades om vart annat.... tur jag har en kortdag på jobbet idag!
Idag känner jag mig inte alls så där nere som jag gjorde igår. Tur det finns vänner som drar upp en till ytan igen!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: