Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 29 februari 2012

Världens bästa framförande (men världens sämsta filmkvalité)

Jonathan till vänster, Noah till höger...

Ååååh vad duktiga de var!!!! Som väntat satt jag och storgrinade av stolthet! Tyvärr blev filmen inte lika lyckad som framträdandet. Hela låten kom inte med för att minnet i min telefon blev fullt! Typiskt! Dessutom blev det extremt dålig bild, så det här klippet är med för att ni ska få höra en snutt. Det är inte så mycket att se, suddigt och på avstånd... När Jonathan börjar sjunga med en bit in i låten börjar det dessutom rycka väldigt, eftersom mina tårkanaler öppnades då och jag grät så det ryckte i axlarna...;-) Men jag säger bara OJ vilka duktiga ungdomar, allihopa! De flesta som var med framförde covers, sjöng och spelade olika intstrument. Några dansade också. Men det var bara Jonathan och Noah som hade en egenskriven låt. *stolt*. Teatern var fullsatt och i slutet av låten började publiken klappa takten! Kul! Nu längtar jag SÅ mycket till deras skiva är klar så jag kan poppa den i bilen! =)
Är så glad över att jag har världens bästa arbetskamrater som lät mig smita iväg trots att det är väldigt sårbart när en personal försvinner den tiden på dagen! Hur stolt kan en mamma bli??

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, jag kan börja gråta bara av tanken hur stolt du måste känna dig. Otroligt duktiga!
Kram
Maria

Anna sa...

Såå himla duktiga.

Linda sa...

Begåvade killar! Förstår att du är stolt :)