Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 17 februari 2012

Kulturveckan

Nu har jag äntligen fått veta när Jonathan och Noah ska uppträda! Onsdagen den 29:e februari kl 10.15 ska de uppträda på teaterns stora scen!!!! Jag SKA dit, på ett eller annat sätt! Hoppas det går att lösa så jag kan smita från jobbet en stund. Om inte så tar jag ledigt den dagen. Jag tänker inte missa det! Åh vad spännande! Hans musiklärare skrev i mejlet att jag ska vara stolt över honom "att han på så kort tid har gått från klarhet till klarhet i den musikaliska världen". KUL!!!!! Och jag ÄR ju stolt så klart, den stoltaste mamman i världen, gånger tre- eftersom jag har två till som jag är lika stolt över! Jag har även tipsat tidningen Yippie om att skriva om Jonathan och Noah. Har fått svar där de tackade för tipset och en fråga om när deras EP kommer ut... så jag hoppas att de kontaktar dom också! Det vore jättekul!
Nu är det snart dags att gå till jobbet, och eftersom det är fredag går jag dit med lättare steg än vanligt! Tjoho!

1 kommentar:

Christina sa...

Vilken kille!!!Otroligt.Fortsätter han i den här takten kommer han att gå långt!