Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 23 februari 2012

Backspegeln...

Idag hade Erik fixat med Krister så han hade fixat en ny backspegel åt mig från skroten i Kramfors! Hux flux ringde han och bad mig komma ner med bilnyckeln, och så bytte de ut den åt mig direkt där nere på parkeringen! De hade dessutom fått tag i en i precis rätt färg! TACK för det, sånt är mycket värt att få sån hjälp när man inte kan nåt själv!
På jobbet har vi för ovanlighetens skull haft en lugn dag. Skönt! Fint väder har det också varit!

2 kommentarer:

Christina sa...

Vilka underbara och omtänksamma vänner du har!!!

Catarina sa...

Ja visst har jag! Är så tacksam över det!