Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 15 februari 2012

Späckad onsdag

Började jobba kl sju i morse. Efter jobbet gick jag direkt till Anja och hälsade på och fick se deras hus som de nyss har flyttat in i. Jättefint! Blev bjuden på gofika och en trevlig pratstund! Sen gick jag hem, och direkt jag kom hem ringde Thea och ville komma och hälsa på. Hon hade med sig ett jättefint alla hjärtans-kort som hon hade glömt igår (fast jag fick ett annat fint då). Halv sex började personalmöte på jobbet och nu kl åtta kom jag nyss hem. En intensiv men bra dag! När jag vaknade i morse trodde jag att det skulle bli en riktig skit-dag för snön vräkte ner och det var plogbilen som väckte mig! Men dyngvädret gick till sig och det blev soligt och fint...
Nu ska jag ringa min syster och prata (läs skratta) en stund, om hon är hemma förstås! Känner för en sån stund innan det blir natti natti!

Inga kommentarer: