Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 10 februari 2012

Skriv-torka

Här var det dött, vem är det som är så dålig på att uppdatera tro?? ;-)
Veckan har gått i rasande tempo och det är redan fredag! Slutade tidigt idag och har varit till Birsta och köpt sakerna till bilen äntligen... så nu hoppas jag få lämna in den till veckan!
Helgen är helt oplanerad som vanligt, och som vanligt känns det skönt. Helgerna är till för att bara vara. Möjligen ska jag och barnen baka semlor, vi får se. Melodifestivalen blir det ju så klart i morgon kväll, inte att förglömma! Snöat in på Wordfeud har jag också gjort, precis som väntat när jag väl lärde mig... Det spelar så klart ingen roll att jag förlorar varje gång. Nån tävlingsmänniska har jag aldrig varit och kommer aldrig att bli. Men kul är det!
Idag gjorde jag köttfärsbiffar till middag. De smakade som mammas, alltså högsta betyg till mina biffar! Mums!
Ha en fin-fin helg!

Inga kommentarer: