Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 6 februari 2012

De bästa är hemma!

Idag har barnen kommit hem. Det är olika hur fort tiden går, men även fast den sista veckan har gått fort så känns det som hundra år sen jag träffade dom sist! Därför känns det så skönt att de är här igen. Alla tre är dessutom på strålande humör och det känns fin-fint!
Det har varit en alldeles vanlig måndag. Helgens kyla har vänt till mildare väder, men då har det så klart blåst i stället och nu på kvällen har det börjat snöa igen.
Jag har inget intressant att skriva om idag känner jag. Det brukar väl i och för sig inte vara intressant annars heller, men det går liksom extra trögt idag. Ska titta på Sofias änglar och Det Okända, om jag nu inte somnar som vanligt. Jag somnade igår kväll också så jag missade halva Det Okända och hela Spårlöst. Jag är ett hopplöst fall.

Inga kommentarer: