Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 1 februari 2012

Snö snö och snö

Usch vad det snöar, men jag ska ju inte gnälla. Eller joo, idag måste jag få gnälla, annars står jag inte ut!!!! Det har gått ganska bra på jobbet idag, inga större grin-utbrott. Det känns lite bättre bara för att jag vet att jag ska iväg i morgon. Efter jobbet åkte jag till frissan. Klippte mig hos ytterligare en ny för mig. Hon känns ok, men det är ju inte Lina...=( Nåja, håret känns fräschare i alla fall, och det behövdes. Nu har jag kommit hem och nu är det hel-deppigt igen. Ensam i lägenheten är inte bra när man är ledsen. Tur jag ska på tjejmiddag i kväll.

Inga kommentarer: