Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 2 februari 2012

En bättre dag

Behövde nog tjejmiddagen igår. Pratade av mig redan i bilen på väg dit, och sen hade vi en trevlig middag med mycket skratt och prat om helt andra saker, så det kändes bra och välbehövligt.
Idag har jag varit på mitt första besök hos kuratorn. Det kändes också helt ok, ska dit fler gånger så jag hoppas att det ger något på sikt.
Nu har jag nyss kommit hem från jobbet och det återstår nu bara fredagen av hela arbetsveckan! Hur hände det? Skönt hur som helst.
Nu ska jag ringa Ann och kolla om hon är hemma. Det är bra att hitta på saker i stället för att sitta och grubbla på saker och ting.
Hopp om livet idag i alla fall!

Inga kommentarer: