Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 3 februari 2012

Kallaste dagen hittills

Just nu är det minus nitton grader ute. Det är den kallaste dagen hittills denna vinter och jag hoppas att det inte blir fler sådana! Man fryser ju näsan av sig!
Det har varit en lugn dag och i kväll ska jag till Ann och hälsa på. I morgon ska jag ev gå på stan och fika med Lottis o Helen? Minns inte hur vi bestämde, men det är i alla fall bra att göra saker när man är lite nedstämd. Det går lite lättare då! Hoppas det inte är liika kallt i morgon...!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas Ann kan få dig på lite bättre humör en stund, brukar alltid vara välgörande att få surra bort en stund. Helst med allra godaste vännen förstås.

Ha en trevlig helg, kramen
//Mia som huttrar i kylan

Catarina sa...

Tack Mia, ha en trevlig helg du med!