Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 26 februari 2012

Lat-dag

Idag har jag inte gjort mycket. Latat mig mest. Det har varit strålande väder men ändå har jag knappt varit utanför dörren. Barnen däremot har varit ute och åkt bob och lekt i snöhögar! Det hade gått bra för Thea att sova hos Lina, tror hon kände sig väldigt stor...;-)
Jonathan har varit i Sundsvall och skejtat idag i stället för igår, för då missade dom bussen så det blev inget av. Han kom hem nöjd med onda fötter!
Till middag blev det sambal-kotletter. Tröttnar aldrig på det! Har gjort i ordning två matlådor som jag ska ta med till jobbet i morgon. En tacopaj till lunch och sambal-kotletter till middag. Slutar fyra och sen åker Magda och jag ner till Sundsvall för att gå på seans. Längtar, längtar, längtar!!!! Gissar att vi kommer hem sent, eftersom vi ska få seans i en timme var, så det är inte klart förrän vid åtta... Och sen hade jag tänkt hinna handla när jag kommer hem, eftersom jag har tjejmiddag dagen efter... Det är mycket i veckan, men bara roliga saker!

Inga kommentarer: