Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 25 februari 2012

Rensning

Jag, Edvin och Thea hade bestämt att vi skulle rensa deras rum i helgen. Det har vi bestämt många helger, men ändå har det inte blivit av. I morse efter frukost körde vi igång! En svart sopsäck full med papper, och fem plastkassar full med skräp. Usch vilket skitgöra rent ut sagt, men fint blev det! Och vad skönt när det är gjort! När jag ändå var igång städade jag i resten av lägenheten också (utom Jonathans rum som jag överlåter till honom). Känns jättebra! Solen skiner ute så egentligen borde man inte vara inne, men när man väl har tillräckligt med motivation för att städa så gäller det att köra på, man vet aldrig när det tillfället kommer igen!
I kväll är det som vanligt melodifestivalen. Trivs så bra i mitt hem när det är städat o fint. Borde verkligen städa oftare!

Inga kommentarer: