Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 2 februari 2012

Trött, tröttare, tröttast...

Ringde Ann där vid sex-tiden, men då var hon på spinning så jag skulle ringa sen... Gissa vad som hände? Nåt vääääldigt ovanligt.....Jag somnade på soffan före halv sju och vaknade strax före halv nio.....SUCK. Hopplöst fall. Nu är klockan tio över nio och ja, det är väl dags att förflytta sig till sängen. Undrar om jag sover hela natten nu?
Vååååååååååren, var är du??? Komsi, komsi! (...och ute vrääääääääker snön ner och har gjort hela dagen lång....)
Natti natti. Önskar jag kunde sova till första april.

2 kommentarer:

Christina sa...

Om du har plats över i vinteridet så sover jag gärna med dig till första april. Kram!

Catarina sa...

Klart du får lilla mor! ;-)