Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 1 mars 2012

Regn

YES!!!!! Det regnar! Ja jag vet att jag inte alls gillar regn, men jag gillar regn bättre än snö, och regnet tar på snön. Det vill säga, det vita eländet minskar!!!! Tjohooo, snart VÅR!!!!!! Och första mars är det också....Underbart. Direkt jag vaknade idag var jag tvungen att lyssna på klippet från igår (se föregående inlägg). Det förgyller min dag. Den överväldigande känslan jag får kan jag inte beskriva. Inte bara för att jag är stolt, utan jag är också så rörd och glad över att han VÅGAR. Det krävs mycket mod för att göra något sånt där. Det modet har jag själv aldrig haft, men kanske önskat att jag hade. (inte just sjunga...) Nåja, ska inte tjata ihäl er, men det är en fin känsla.
Igår köpte jag en fin kakburk på Dollarstore. Och så köpte jag en ny tvättkorg. Min brakade här om dagen. Jag såg det som ett tecken på att det var dags att tvätta... Den var lite överfull, därav braket...;-) Nu är det dags att gå till jobbet.

2 kommentarer:

Anna sa...

Den är ju så himla söt. Har redan ringt mamma och gett en i uppdrag. Är helt såld på såna saker. Såg att den fanns på prylhyllan.se också. Saknar Dollarstore här nere i Tyskland. Första affärn jag går till när jag är hemma. Tyskarna är lite tråkiga när det gäller såna saker :-(

Catarina sa...

Ja det är en rolig affär tycker jag också, kul att det finns affärer där man inte behöver vara stormrik för att handla!