Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 28 mars 2012

Tekniska klubben

Jag har gjort det igen... Missat en superenkel lösning på ett, för mig, världsproblem....Haha, jag måste nästan skratta åt mig själv...
Skrev ju ett inlägg om att min e-legitimation inte funkade hur jag än gjorde. Jag hade verkligen försökt med ALLA sätt - trodde jag. Tänkte nästan ringa till Nordea och fråga vad det var för fel. Tur att jag inte gjorde det... Som tur var hade Patric läst om mitt problem och nyss ringde han upp mig och frågade om jag hade fått till det... Han tyckte att jag skulle prova att byta usb-port, alltså stoppa in sladden i ett annat hål.... ja sagt och gjort, och sim salla bim så funkade min e-legitimation! Svårare än så var det inte...Ja, på nåt sätt är jag inte förvånad, det brukar alltid vara nåt sånt här när det gäller mig och mina tekniska kunskaper. Nåja, nu  har jag i alla fall deklarerat, och jag får tillbaka lite pengar...allt i sin ordning!

Inga kommentarer: