Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 31 mars 2012

Släkt-abstinens

Åh vad jag saknar mormor och morfar, extra mycket vissa dagar! Har ett litet bröllopsfoto på dom på en hylla och varje gång jag tittar på det så måste jag skratta, eftersom morfar ser ut som min brorsa! Har sällan sett nån som är så lik sin morfar som vad brorsan är! Han har alltid varit lik pappa också, men han är ännu mer lik morfar! Ganska lustigt... 

Idag ångrade jag lite att jag for till Sveg förra helgen i stället för denna som det var tänkt... för idag skulle nämligen båda brorsorna till pappa, och då skulle Camilla och Madde också åka dit en sväng... så det är bara jag i syskonskaran som fattas! =( Men det blir väl fler gånger... Synd att jag inte visste det lite tidigare, men bröderna impuls kan inte bestämma sånt innan, allt sker här och nu! =)
Usch vad jag saknar alla just nu. Alla syskon, mamma o Jerry, pappa...alla som inte är här! Ibland bara kommer det över mig hur tråkigt det är att alla bor så utspritt. 

Som tur är ska jag gå till Ann och Mats och hälsa på en stund, annars är det risk för depp när man får såna här "släkt-abstinens-skov!"
Ha en fin lördagskväll!

Inga kommentarer: