Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 16 mars 2012

Morgonpromenad

Hade tänkt att jag skulle börja vara ute och promenera lite nu när jag är hemma om dagarna ett tag. Men det är ju så svårt att hitta motivationen! Hur som helst bestämde jag mig när jag vaknade för att jag skulle gå ut och gå idag. Sagt och gjort. Klev upp, åt en banan, klädde på mig och gick ut till Gånsvikshamn och vände. Det tog lite drygt en timme. Kände mig grymt nöjd efteråt! Jag tycker ju egentligen att det är jättetråkigt att gå ensam, men å andra sidan så tycker jag om att göra bort det direkt jag vaknar, eftersom jag är så trött på kvällarna. SKÖNT. Hoppas jag är lika duktig fler dagar. Hade runkeeper igång och det var lite mer än 7 km jag gick.
Idag är det fredag. Känns konstigt när jag är hemma för jag blir alldeles dagvill. I morgon ska jag och Edvin gå på bio och se Mästerkatten. En "mamma-och Edvin-dag". Det ska bli mysigt.
Nu sitter jag och väntar på att min chef Karin ska komma på besök.

1 kommentar:

Christina sa...

Vilken härlig start på dagen!!!