Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 26 mars 2012

Men vad är det för fel?

Ända sen den 20 mars när man kunde börja e-deklarera har jag försökt komma in för att göra det med min e-legitimation. Det går inte! Fråga mig inte vad det är för fel. När jag loggar in på banken står det klart och tydligt att jag har en giltig fungerande e-legitimation, men det går inte att använda den. Jag har provat säkert 150 gånger nu på olika vis. Jag har provat att hämta hem nya inställningar som rekommeneras och jag har provat att ta bort cookies och sånt som också rekommenderas. INGET funkar. Jag blir GALEN. Jag vill ju veta om jag får tillbaka nåt på skatten, men det är ju helt jäkla omöjligt. Gud vad irriterande!!!! Nån mer som har samma problem?
Skit-bank.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dubbel klicka på applikationen som läser din E-legitimation, längst ner till höger på vertygsfältet. Antingen så kör du BankID eller så heter det Personal. Kontrollera att du ser certifikatet i applikationen och att det inte gått ut datum mässigt.

/Patric

Catarina sa...

Tack för tips, ska prova...// C

Catarina sa...

...Nope, funkar inte ändå...=(