Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 10 mars 2012

Lyckat releaseparty!!!

Äntligen var det dags!!! Stoltaste mamman, stoltaste mormorn, stoltaste lillasyster, stoltaste lillebror och stoltaste pappan gick till Mormor Hilmas i god tid för att få så bra plats som möjligt så vi skulle se stjärnorna! De gjorde det skitbra!!! Fy sjutton vad modigt bara att sätta sig där och spela och sjunga för alla människor, för mycket folk var det! De fick över 20 skivor sålda, och de var jättenöjda med det, för de hade själva inte räknat med att sälja så många! Det var svårt att få bra bilder, då det var stora fönster bakom och vi dessutom satt en bit ifrån.
Kul även att många kompisar till både stjärnorna själva och kompisar till oss kom dit och lyssnade och köpte skiva!

Inga kommentarer: