Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 23 januari 2011

Vinterpromenad

Tänka sig, jag tog en promenad på ca 70 minuter, helt ensam! Inte likt mig. Brukar har så svårt att ta mig i kragen själv. Ringde först hem till Ann, men då sa Mats att hon var ute och åkte skidor med Alex. Så jag snörade på mig dubb-skorna och gick ut till Gånsvikshamn och vände! Duktigt, tycker jag! Dess värre har jag fått värsta blåsorna på tårna av de nya skorna...men det är väl som vanligt när jag köper nya skor. Måste vara nåt fel på mina fötter! Solen sken i alla fall ute och det var skönt, inte ens blåsigt! Tog lite vintriga bilder efter vägen... Gånsvikshamn är ett sånt fint ställe, och ännu finare på sommaren!
Sommaren känns ganska avlägsen när man ser all snö... Men man får ju lite hopp när solen skiner i alla fall!

Inga kommentarer: